Alle vil se før de kjøper

Alle kan sitte hjemme og google kjøkken, gulv, dører og vinduer, men ingenting kan måle seg med å oppleve produktene i en utstilling.

Så lenge internett bare byr på film, bilder og tekst, er det mange varer det er vanskelig å få kunder til å kjøpe uten at de først har sett de i virkeligheten.

Skaper fornøyde kunder med showroom

Hele bransjen ser viktigheten av showroom hvor kunder kan se, kjenne på og prøve, før de handler.

I Optimera og Montér har vi kjøkkensentre og dør- og vindusutstillinger over hele Norge.

Som byggmester kan du bruke utstillingene til å forbedre kundeopplevelsen og øke salget av dine tjenester. Dette vil hjelpe kundene med å ta bedre valg, og det vil styrke din posisjon som en dyktig og pålitelig fagmann.

1. Riktige forventninger

Når kundene ser varene i virkeligheten, velger de selv, og de vet hva de får.

2. Forstå kvalitet

At en dør er tung og solid, oppdager man først når man holder i et dørhåndtak og åpner døren. Det å kunne berøre og håndtere produktene bidrar til at kundene verdsetter kvalitet.

3. Riktigere valg

Det er enklere å vurdere størrelser og skalaer på produktene, når man ser dem utstilt.

4. Showrom

Utstillinger gir mulighet for live demo, som kan vise funksjoner og brukervennlighet i praksis.

5. Inspirasjon og ideer

Å se produktene utstilt i realistiske settinger kan inspirere kunder til å velge enda bedre produkter enn de man opprinnelig hadde planlagt å kjøpe.

6. Sammenligning

Kunder kan sammenligne forskjellige produkter side om side, noe som gjør det lettere å se forskjeller i kvalitet, pris og funksjonalitet.

7. Profesjonell rådgivning

Vi har egne spesialister på kjøkken, dør og vindu som gir deg gode råd og veiledning, og som hjelper deg med å velge de beste produktene eller smarteste løsningene.

8. Din hjemmebane

Vi kjenner deg og du kjenner oss, og når du kommer til oss med dine kunder, kan du være trygg på at vi sammen finner de beste løsningene for ditt byggeprosjekt og dine kunder.

03.09.2024