Dine fordeler som proffkunde hos Optimera

Det er mange grunner til å tegne samarbeidsavtale med Optimera. Her har vi samlet noen av de mest sentrale fordelene.

1. Ett kundenummer – enklere å handle alt til dine prosjekter

En av de største fordelene ved å være kunde hos Optimera er muligheten til å handle hos flere tilknyttede selskaper med samme kundenummer. Dette inkluderer Optimera, Montér, Rencon, Montasjeutstyr og Woodfab. På den måten er det enkelt og effektivt for deg å handle på tvers av ulike avdelinger uten at du trenger å huske mer enn ett kundenummer. Resultatet er en sømløs opplevelse og bedre kontroll over alle innkjøp du gjør til dine prosjekter.

Velkommen til proffens nettbutikk for: tester..

2. Dedikert kundeeier og spesialistselgere

Hos oss får hver kunde tildelt en dedikert selger som fungerer som deres hovedkontaktpunkt. Denne personen er ansvarlig for å sikre at dine behov blir ivaretatt på best mulig måte. I tillegg har vi et utvalg av spesialistselgere innen ulike fagområder som kjøkken, dør og vindu, så vel som verktøy, festemidler og arbeidsklær. De står klare til å bistå og veilede deg når du skal i gang med prosjekter innenfor et spesialistområde. På den måten kan du være sikker på at du alltid har tilgang på fagfolk du kan stole på – og en dedikert ressurs som kjenner dine spesifikke prosjekter.

Vår viktigste oppgave er å gjøre kundenes hverdag enklere. Det innebærer alt fra å forsyne med rett produkt til rett pris og rett tid, til å bistå med tekniske tjenester. Derfor sier vi "Du bygger - vi tar oss av resten!"

3. Omfattende tjenestetilbud

Vi tilbyr en rekke forskjellige tjenester som gjør din arbeidshverdag enklere. Enten du har behov for tekniske beregninger og kalkyler, eller er ute etter gode løsninger for logistikk på byggeplassen, rådgir vi deg. Noen av de mest populære tjenestene tilbys via Woodfab, som tilbyr skreddersydde bygningselementer, ferdigkappet reisverk og takstoler. I tillegg kan vi bistå som teknisk kontor og sikre at du får den nødvendige støtten gjennom hele byggeprosessen, fra underlag til byggemelding og salgskalkyle til ferdigattest og energimerking.

4. MinOptimera – Alt på ett sted

MinOptimera er vår nettbutikk og digitale plattform som samler all informasjon om ditt kundeforhold på ett sted. Gjennom MinOptimera kan du enkelt handle varer, opprette og administrere prosjekter, lage handlelister, samt få full oversikt over fakturaer og leveranser til dine prosjekter. MinOptimera hjelper deg å spare tid slik at du kan fokusere på dine kjerneaktiviteter. Med alt samlet på ett sted blir det dessuten enklere å planlegge og gjennomføre prosjekter effektivt.

5. På lag med den største distributøren av byggevarer

Det skal lønne seg å være på lag med den største distributøren av byggevarer. Uansett om det gjelder spesifikke produktbehov eller tekniske utfordringer, står vårt team av eksperter klare til å hjelpe. Med våre dyktige spesialistselgere, vårt brede sortiment og omfattende tjenestetilbud på laget, ligger alt til rette for at du får kortere byggetid, lavere kostnader, mindre svinn og høyere kvalitet på dine leveranser. Derfor sier vi «Du bygger, vi tar oss av resten».

Dine fordeler som proffkunde hos Optimera