6 fordeler med MinOptimera

Optimera har lansert en helt ny nettbutikk og nettside, designet for å gjøre handleopplevelsen enklere og mer kostnadseffektiv for deg som kunde. Med forbedret søk, nye funksjoner og økt hastighet, vil du kunne jobbe smartere og mer effektivt – både med oppfølging av dine prosjekter – og når du handler på nett!

    Smart søk

    Vi har kastet ut den gamle søkemotoren og erstattet den med en superrask motor som umiddelbart gir deg relevante treff. Søket er også KI-drevet, så den vil gi deg stadig bedre treff etter hvert som den lærer deg å kjenne.

    Nyttig handlelistefunksjon

    Opplever du at du ofte handler inn de samme materialene og produktene til forskjellige prosjekter? Da kan handlelistefunksjonen i MinOptimera være til god hjelp!

    En av de nyttige funksjonene i MinOptimera er handlelistefunksjonen. Den gjør det mulig å bestille produkter du bruker igjen – uten at du trenger å søke dem opp på nytt. Planlegg innkjøpene dine på en smartere måte ved å legge produktene rett i handlekurven fra handlelisten, og spar tid hver gang du handler.

    Handleliste på Excel? Ikke noe problem. Last den rett opp i løsningen, og kjøp varene.

    Bestselgere i nettbutikken akkurat nå

    Dine avtalepriser, alltid tilgjengelige

    Ingen liker ubehagelige overraskelser når det kommer til pris! Derfor har vi sørget for at du alltid finner dine avtalepriser når du handler hos oss. Det har aldri vært enklere å holde oversikt over kostnadene og sikre at du alltid får de beste tilbudene. Nytt av året er det at du nå også ser prosjektspesifikke priser. Velg aktuelt prosjekt og se de spesielt tilpassede prisene. 

    Hold styr på dokumentasjonen

    Vi har også en funksjon som gjør det enklere for deg å imøtekomme kravene til FDV-dokumentasjon. Med dokumentasjons-funksjonen i MinOptimera sørger vi for at alt kan skje elektronisk. I samme øyeblikk som du bestiller en vare, finner du sikkerhetsdatablader, FDV og annen aktuell dokumentasjon for produktene som er levert på prosjektet. Det forenkler veien til ferdigattest og fornøyde kunder.

    Les mer om de ulike typene dokumentasjon her.

    Ta et bærekraftig valg, samtidig som du planlegger smart

    Vi i Optimera tar bærekraft på alvor, og ønsker å hjelpe deg med å gjøre det samme i dine innkjøpsprosesser. Faste innkjøp og leveringer reduserer tid, drivstoff- og ressursbruk ved å minimere antall småturer innom butikken. Det bidrar positivt for både bankkontoen, kundene og miljøet! Vinn-vinn-vinn!

    Ett kundenummer – mange muligheter

    Med ett kundenummer kan du nå handle hos alle merkevarer tilknyttet Optimera, deriblant Montasjeutstyr, Montér, Rencon og Woodfab. Dette gjør det enklere å holde styr på alle dine innkjøp og avtaler på tvers av våre butikker.

    Vi er stolte av å kunne tilby en mer effektiv, brukervennlig og bærekraftig handleopplevelse. Oppdag alle fordelene selv. Vi gleder oss til å hjelpe deg med dine innkjøp!

    Velkommen til proffens nettbutikk for: tester..