- Kundeservice
- Viktig informasjon til kunder som har handlet varer fra BMI
Viktig informasjon til kunder som har handlet varer fra BMI
BMI har besluttet å avvikle all drift i Norge, noe som kan berøre mange av våre kunder. Vi forstår at dette kan skape spørsmål og bekymringer, og vi ønsker derfor å gi deg oppdatert informasjon om hvordan Optimera håndterer situasjonen.
Hvordan Optimera tilnærmer seg situasjonen:
- Eksisterende lagerbeholdning: Vi benytter tilgjengelige varer for å dekke behov der det er mulig. Ta kontakt med kundeservice eller din kundeansvarlig for oversikt over lagerstatus.
- Alternativer for pågående og fremtidige prosjekter: Vi jobber sammen med deg for å finne passende erstatningsprodukter fra andre leverandører.
- Supplering av BMI-produkter: Dersom det er behov for supplering til ferdigstillelse av prosjekter, vil vi bidra så langt det er mulig innenfor tilgjengelige rammer.
Garantier og reklamasjoner
Vi er i dialog med BMI for å avklare deres rolle og ansvar for garantier og reklamasjoner på tidligere leveranser. Vi viser også til Optimeras standard salgs- og leveringsbetingelser.
Vi forstår at dette er en utfordrende situasjon og vil gjøre alt vi kan for å minimere konsekvensene for våre kunder. Har du spørsmål eller behov for bistand, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice i ditt område.
Les mer om BMI sin avvikling her.
Les mer om BMI sin rekonstruksjon her.
Takk for forståelsen!