• Kundeservice
  • Viktig informasjon til kunder som har handlet varer fra BMI

Viktig informasjon til kunder som har handlet varer fra BMI

BMI har besluttet å avvikle all drift i Norge, noe som kan berøre mange av våre kunder. Vi forstår at dette kan skape spørsmål og bekymringer, og vi ønsker derfor å gi deg oppdatert informasjon om hvordan Optimera håndterer situasjonen.

Hvordan Optimera tilnærmer seg situasjonen:

  • Eksisterende lagerbeholdning: Vi benytter tilgjengelige varer for å dekke behov der det er mulig. Ta kontakt med kundeservice eller din kundeansvarlig for oversikt over lagerstatus.
  • Alternativer for pågående og fremtidige prosjekter: Vi jobber sammen med deg for å finne passende erstatningsprodukter fra andre leverandører.
  • Supplering av BMI-produkter: Dersom det er behov for supplering til ferdigstillelse av prosjekter, vil vi bidra så langt det er mulig innenfor tilgjengelige rammer.

Garantier og reklamasjoner

Vi er i dialog med BMI for å avklare deres rolle og ansvar for garantier og reklamasjoner på tidligere leveranser. Vi viser også til Optimeras standard salgs- og leveringsbetingelser.

Vi forstår at dette er en utfordrende situasjon og vil gjøre alt vi kan for å minimere konsekvensene for våre kunder. Har du spørsmål eller behov for bistand, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice i ditt område.

Les mer om BMI sin avvikling her.
Les mer om BMI sin rekonstruksjon her.

Takk for forståelsen!